Son Dakika

Hamzaoğlu İlk 11'i Şimdiden Verdi


Galatasaray'ın teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu bugünkü basın toplantısında yarınki maçın 11'ini basına açıkladı.
Galatasaray'ın Benfica maçı öncesinde gerçekleşen basın toplantısına teknik direktör Hamza Hamzaoğlu ve golcü Umut Bulut katıldı. Hamzaoğlu ve oyuncusu basın mensuplarının sorularına karşılık şu yanıtları verdi.

UMUT BULUT : "Ligdeki son 3 maçı kazanarak özgüvenimizi yerine getirdik"

"Öncelikle iyi bir takımız, kimin oynadığı çok önemli değil.. Her futbolcu oynamak ister. Burak da çok önemli bizim için. Büyük maçlarda oynadım ve önemli goller de attım. Gruptan çıkmak istiyoruz, çalışmalarımız bu yönde. Rakip Benfica önemsiyoruz, kolay maç olmayacak bunun bilincindeyiz ve inşaallah kazanan taraf biz oluruz. Her futbolcu büyük takımda oynamanın sorumluluğunu bilir. Ben de takımım için elimden geleni yapıp katkı sağlamak istiyorum. Taraftar her zaman iyiyi ister ama basının da bu konuda anlayışlı olmasını istiyorum. Gol kaçırınca tabi ki üzülüyoruz. Her maç pozisyona girmekten korkmayan bunun üstüne giden bir futbolcuyum. İnşaallah yarın takım olarak iyi mücadele eder bana da gol atmak nasip olursa çok mutlu olurum. Öncelikle son haftalarda aldığımız galibiyetlerle özgüvenimiz yerine geldi. Şampyonlar Ligi'nde uzun zamandır kazanamadık bunun bilincindeyiz taraftarımızın desteği ile kazanmak amacındayız. Üst düzey ligde Şampiyonlar Ligi'nde oynuyoruz ve herkes bunun bilincinde. Rakipler de kaliteli. Hücumda defans yapmadığımız görüşüne katılmıyorum. Gruptan çıkmak için yarın ki maçı kazanmak bize önemli bir şans getirecek, kazanmak için motive olduk inşaallah kazanacağız. "

HAMZAOĞLU: "Yarın favori biziz"

"Gruptaki puan grubuna bakarsak favori Benfica gibi gözüküyor ama favorinin biz olduğunu söyleyebilirim. Ligdeki çıkışımızın Şampiyonlar Ligi'ne olumlu şekilde yansıyacağını düşünüyorum. Belki çok kişi bu grubu 3. bitirip UEFA için avantajlı olacağımızı düşünebilir ama ben Şampiyonlar Ligi'ni istiyorum ve tek düşüncemiz yarınki maçı kazanıp gruptan çıkmak. Ben daha önce 3 Şampiyonlar Ligi maçında vardım ve kazanamadık, bunun üzerimizde baskı olduğunu düşünmüyorum. İnşaallah kazanacağız ve Galatasaray eskisi gibi ses getirecektir. Burak ve Denayer ikisi de antrenmanlara katılmaya başladı. Bugünkü idmanda etkili olacak. Kafamızdaki kadro belli gibi ama bugünkü idmanda önemli. Gençlerbirliği maçının ikinci yarısındaki oyunumuzu geliştirmeyi ve başarıya ulaşmayı hedefliyoruz. Transferdeki gelişmelere göre haklı çıkıp çıkmamak benim için önemli değil. Sadece Galatasaray adına doğru şeyleri yapmak istiyoruz. Bizim bilgimiz bu kadarına yetiyor. Belki bizden daha fazla katkı sağlayacak hocalar da vardır. Biz kişilik olarak da takıma katkı sağlayacak oyuncuları düşündük. Uzun bir yol aldık ve bunun karşılığını göreceğiz. Biz kendi isimlerimizi kendi içimizden çıkaracıağız ve taraftarlarımız da bununla gurur duyacak.

11'İ AÇIKLADI

Bir değişiklik olmaz ise yarınki ilk onbirimiz de şu şekilde oluşacak. Muslera, Sabri, Chedjou, Hakan, Carole - Bilal, Selçuk- Yasin, Sneijder, Podolski ve Umut .
Herşeyden önce coşkulu bir oyun oynamak istiyoruz, Şampiyonlar Ligi'ne yakışan. Kazanmak için herşeyimizi koyacağız ama rakibimize de saygı duyuyoruz. İyi oyuncuları var ve iyi bir takım. Ama biz de iyi bir takımız, seyircimizle beraber neler yapabileceğimizi herkes biliyor. İnşaallah başaracağız.

Haftalardır bu maça çalıştık. İsimleri vermek çok doğru olur mu ama Gaitan önemli bir oyuncu ve Jonas etkili bir golcü. Takım olarak iyiler, takım oyunundaki etkinlikleri iyi durumda. Başabaş bir oyun olacak gibi ve kırılma anları da önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Diyarbakır Tv Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Tema resimleri Bim tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.